Nie usiłuj naginać biegu wydarzeń do swojej woli, ale naginaj wolę do biegu wydarzeń, a życie upłynie ci w pomyślności.
powrót

Dla biznesu

  • Organizacja ucząca się odznacza się elastycznością i gotowością do wprowadzania zmian, jednocześnie inspiruje swoich pracowników do rozwoju i ciągłego uczenia się.

    Firma Mavis poprzez szeroką ofertę szkoleń i coachingów pomaga doskonalić umiejętności menedżerskie, komunikacyjne, interpersonalne, a tym samym wprowadzać i utrwalać dobre praktyki.

    Wszystkie projekty szkoleniowe konstruowane są i dostosowywane do specyfiki i potrzeb organizacji.

    Oferujemy nie tylko pojedyncze warsztaty tematyczne, ale przede wszystkim cykle warsztatów rozwojowych przygotowane pod konkretne potrzeby klientów.

    Wspólnie z firmami i ich pracownikami skutecznie budujemy środowisko wspierające ciągły rozwój oraz efektywną realizację celów biznesowych.


    Coaching... czyli rozwój i zmiany

    Coaching opiera się na psychologicznej teorii uczenia się. To proces prowadzący do rozwoju i zmian. W praktyce umożliwia poszerzanie granic. Pozwala na przekraczanie organizacyjnych, społecznych i narzuconych sobie ograniczeń.

    czytaj więcej

    Szkolenia dla menadżerów... czyli szef to zawód

    Rolą szefa jest podejmowanie trudnych decyzji, delegowanie, egzekwowanie i rozliczanie z zadań, motywowanie , nagradzanie, ale także karanie, pomaganie w rozwiązywaniu konfliktów.

    czytaj więcej

    Efektywna komunikacja... czyli mosty zamiast murów

    Wszystkie szkolenia dotyczące efektywnej komunikacji konstruowane są w oparciu o model 4 style komunikacji: coachingowy, asertywność, budowania wizji, wywierania wpływu. Celem tak zbudowanego szkolenia jest zdobycie i rozwój wiedzy i umiejętności z doboru stylu komunikacji w zależności od sytuacji w jakiej osoba się znajduje.

    czytaj więcej
  • Sztuka efektywnej sprzedaży... czyli co gwarantuje sukces na rynku?

    Sprzedaż w dzisiejszych czasach to sztuka. Podnoszenie kwalifikacji sprzedażowych to dzisiaj nieodzowna inwestycja w zasoby ludzkie firmy. Dobrze przygotowani handlowcy to gwarancja wysokich wyników sprzedaży. Taka inwestycja się opłaca.

    czytaj więcej

    Profesjonalna obsługa klienta... czyli dzień dobry i co dalej?

    80% lojalnych Klientów twierdzi, że pozostają lojalni instytucjom finansowym ze względu na traktowanie, jakiego doświadczają od firmy, a nie ze względu na produkt czy usługę, której zakupu dokonują.

    czytaj więcej

    Analiza transakcyjna w biznesie... czyli w co grają ludzie

    Analiza Transakcyjna jest zbiorem technik i teorii, które mogą być wykorzystywane przez jednostkę i grupę do odkrycia osobistego potencjału. Wszystkie szkolenia z elementami AT w sposób wymierny pomagają w rozwoju ludzi a tym samym organizacji.

    czytaj więcej

    Mentoring... czyli trudna sztuka uczenia innych

    Bardzo często praca doświadczonych menadżerów, liderów organizacji polega na mentoringu – trudnej sztuce dzielenia się swoimi własnymi doświadczeniami i pomocy innej osobie w dokonywaniu znaczących postępów w nauce, a tym samym w pracy i myśleniu.

    czytaj więcej

    Mediacje w organizacji... czyli sztuka zapobiegania konfliktom i ich konstruktywne rozwiązywanie

    Konflikty są nieuniknione. Konflikt w organizacji powoduje frustrację, nerwowość, spadek wydajności i efektywności wśród pracowników. Profesjonalne podejście do rozwiązywania konfliktów może okazać się kluczowym czynnikiem w zażegnaniu sporu.

    czytaj więcej
  • Myślenie-odczuwanie-zachowanie... czyli skuteczne techniki radzenia sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym

    Stres powoduje gorszą jakość życia i niekorzystnie działa na wydajność i obecność w pracy, a także potrafi zrujnować życie osobiste. Stres zależy od nastawienia, doświadczeń i osobistej konstrukcji psychicznej konkretnego człowieka. Efektywne radzenie sobie ze stresem zakłada analizę indywidualnego nastawienia i własnego zachowania.

    czytaj więcej

    Równe szanse... czyli zarządzanie różnorodnością w organizacji

    Najcenniejszym zasobem każdej organizacji są ludzie. Im bardziej różnorodny zespół pracowniczy, tym większe szanse na rozwój firmy czy instytucji. Dzisiaj mądre zarządzanie różnorodnością to nie tylko możliwość skutecznego zarządzania kapitałem ludzkim, to cywilizacyjna konieczność!

    czytaj więcej

    Savoir–vivre... czyli etykieta w biznesie

    Zdecydowanie większa część etykiety biznesu wywodzi się z etykiety towarzyskiej. Stosowanie się do zasad etykiety w miejscu pracy, może znacznie wpłynąć na poprawę relacji.

    czytaj więcej

    Budowanie zespołu... czyli świadoma aktywność

    Ludzie tworzący zespół są jak ogniwa łańcucha. Jeśli ogniwa są ze sobą dobrze połączone łańcuch jest mocny i stabilny, trudno go rozerwać; jeśli ludzie są zgrani, rozumieją się, mają do siebie zaufanie, uczą się nawzajem od siebie zespół jest efektywny, a poszczególni jego członkowie zadowoleni z przynależności do niego.

    czytaj więcej
powrót

Dla biznesu

Dla jednostek
samorządowych

Kontakt

+ 48 502 664 038 biuro@mavis-szkolenia.pl skontaktuj się z nami