Stawiaj czoła trudom, gdy jeszcze są proste. Dokonuj wielkich zadań poprzez serię drobnych działań.
powrót

Dla biznesu

Profesjonalna obsługa klienta... czyli dzień dobry i co dalej?

80% lojalnych Klientów twierdzi, że pozostają lojalni instytucjom finansowym ze względu na traktowanie, jakiego doświadczają od firmy, a nie ze względu na produkt czy usługę, której zakupu dokonują;

68% Klientów, rezygnujących z usług instytucji finansowej twierdzi, że to z powodu obojętnego traktowania ze strony pracowników.

Obsługa klienta to szereg czynności związanych z komunikacją z klientem, mających na celu m.in. ustalenie oraz zaspokojenie jego potrzeb. Wszystko to przekłada się na sukces przedsiębiorstwa. Dlatego profesjonalna obsługa klienta powinna wykorzystywać wszystkie dostępne narzędzia, dające możliwość lepszego zrozumienia się obu stron.

Proponujemy szereg szkoleń z zakresu obsługi klienta:

Warto inwestować w profesjonalne szkolenia związane z obsługa klienta, aby podnosić umiejętności pracowników w tym zakresie. Służymy naszym doświadczeniem w zakresie profesjonalnego przygotowania i przeszkolenia personelu w zakresie obsługi klienta.

powrót

Dla biznesu

Dla jednostek
samorządowych

Kontakt

+ 48 502 664 038 biuro@mavis-szkolenia.pl skontaktuj się z nami